Stichting Huurdersvertegenwoordiging van Woonbedrijf, afgekort (St.HvW). In en op verslagen etc. staat “Huurders van Woonbedrijf”. Wij zijn huurders en zijn niet in dienst van Woonbedrijf.
Daar we een ANBI-status hebben, is ons doel het opkomen voor betaalbaar wonen voor iedereen. Maar we willen ook een bijdrage leveren aan de leefbaarheid en sociale samenhang in buurten en wijken waarin Woonbedrijf actief is. Het stimuleren van duurzaamheid, energiezuinigheid binnen de woningvoorraad is ook belangrijk in deze tijd.
Met de directie en medewerkers van Woonbedrijf en gemeenten voeren wij gesprekken om de kwaliteit van o.a. deze aspecten te verbeteren.